fredag 17 december 2010

Mitt tips!

Mini Horslyx - Små slickstenar!

"Mini Horslyx är det perfekta valet för hästägare som vill belöna sin häst eller ponny!

Mini Horslyx är den ultimata godsaken för alla hästar och ponnyer och erbjuder en näringsriktig och välgörande formel, utan konstgjorda färgämnen eller konserveringsmedel, vilket gör dem till ett hälsosamt alternativ.
Stenen fungerar som en enkel handhållen belöning, en distraktion under stressiga tider såsom klippning/hovslagare. Eller ta ut ur dess förpackning och placera i en hink eller krubba, idealiska för att ha med dig till tävlingar, som hjälp att fånga in en lös häst/ponny eller en hjälpande hand när du ska övertyga din häst/ponny att gå upp i transporten.
Stenen kommer i 650g handhållna paket och finns i Original, Andningsvägar, Mint eller Vitlökssmak."

Texten hittade jag på en hemsida där dom säljer dessa.

Ja, jag tänkte bara tipsa om dom här slickstenarna, Koppar fullkomligt ÄLSKAR dom! Fungerar hur bra som helst att använda som "lockbete" Vid t.ex lastning, eftersom dom flesta hästar blir helt galna i smaken. (Koppars favorit är Original) 
Kostar ungefär 70 kr

Ja, det var mitt tips =)
Ni kan ju testa i alla fall, jag lovar att det är värt det;) 



 

2 kommentarer:

  1. SV; Dom är asfina men så himla vanliga så det blir ett Scapa iaf ;P <3333333333

    SvaraRadera
  2. SV; Haha aa kke det ;P fast den här modellen av dimacci tycker jag är fulast, dessutom orka betala 700 spänn för etta rmband -.- <333333333

    SvaraRadera